دوره های مدلینگ

دوره های انیمیشن و رندرینگ

فاز دو و طراحی معماری

دوره های شهرسازی و عمران

دوره های نظام مهندسی

دوره های آنلاین معاری

دوره های آنلاین معماری مهراز در بستر lms با محیطی کاملاً تعاملی و کاربر محور برگزار می شود. در این دوره ها دانشپذیران برای تمرین و یادگیری بیشتر می توانند به سرورهای مهراز متصل  شوند.

زیرساخت های آموزشی :

با استفاده از زیرساخت های آموزشی مهراز علاقه مندان شرکت در دوره های آموزشی معماری و دکوراسیون داخلی علاوه بر یادگیری حرفه ای به جدیدترین نرم افزارهای معماری و سخت افزاری دسترسی دارند.

هنرجویان می توانند بدون صرف هزینه های گزاف برای تهیه سیستم های با کیفیت جهت رندرینگ و مدلسازی به راحتی به سرور های مهراز متصل شده و پروژه های خود را انجام دهند.

کادر مجرب :

در مهراز هنرجویان معماری، توسط با تجربه ترین اساتید معماری آموزش می بینند. تفاوتی ندارد دوره های آنلاین معماری را شرکت کنید یا آفلاین یا حضوری ! چرا که تمامی آموزش ها به صورت یکپارچه و توسط اساتید مشخص مهراز تدوین یا برگزار می شوند.

در مهراز بعد از اتمام دوره به شما گواهینامه مهارتی فنی و حرفه ای اعطا می شود. ولی نکته قابل توجه این است که در اینجا کار ما هنوز تمام نشده و تا معرفی شما به بازار کار تیم مهراز همراه شما هستند.

ما پیشرفته ترین زیرساخت های پردازش موازی گرافیکی را برای شما در مرکز پردازش سریع گرافیکی خیام فراهم کرده ایم. برای رندرهای گرافیکی و تمرین کلاس های آموزشی خود با تهیه حساب کاربری به سرور های ما وصل شوید و از سرعت و قدرت آن لذت ببرید.

ما در تلاشیم، هر سال انواع دوره های پر مخاطب و جذاب معماری و دکوراسیون داخلی را به صورت های حضوری ، آنلاین و آفلاین برای شما عزیزان برگزار کنیم. برای اطلاع از تقویم آموزشی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.